Ik wil het eens over mijn naam hebben. Mensen zeggen namelijk regelmatig wanneer ik mezelf voorstel: “Aranka? Die naam hoor je niet vaak.” Nou ja… dát hoor ik dan weer vrij vaak. Daarna volgt meestal de vraag hoe ik eraan kom. Tja, van mijn ouders natuurlijk. Het is een Hongaarse naam die goud betekent. Klinkt chic, al ben ik zelf overigens gewoon 100% NL. In Hongarije schijnt de naam trouwens heel normaal te zijn. Daar lopen ze vermoedelijk met complete schoolklassen vol Ara